LICENTA ANUL 3 - SESIUNEA IUNIE 2008

Specializare a Facultatii de Stiinte Sociale si Administrative

Moderator: dianadel

LICENTA ANUL 3 - SESIUNEA IUNIE 2008

Mesajde VALI » Mie Oct 17, 2007 12:53 pm

Buna ziua.
Sunt studenta in anul III, la ID.
M-ar interesa procedura/pasii de urmat pentru pregatirea examenului de licenta si sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari:
Cand se termina sem. 2?
Cand este sesiunea sem.2?
Se da examenul GRILA pentru licenta?
Care sunt materiile pentru testul grila?
Se mai sustine Lucrarea Scrisa?
Este acreditata Facultatea pentru a sustine Licenta in cadrul ei, sau mergem la Facultati de stat?
Daca am omis un subiect pe care nu l-am atins in ceea ce priveste pregatirea licentei, va rog respectuos sa-l metionati.
Astept un raspuns avizat.
Cu deosebita consideratie,
Tivda C. Valerica
VALI
Baby Student
Baby Student

Mesajde dianadel » Mie Oct 17, 2007 4:07 pm

Stimata dna Tivda,
Va veti incheia studiile in acelasi mod in care au facut-o si colegii dvs din generatiile anterioare: examen de licenta & lucrare de diploma. Lucrarea de diploma va avea aprox. 40 de pag & o veti sustine oral in fata comisiei. Tema insa trebuie aleasa & aprobata inca de luna aceasta.
Examenul de licenta se va da sub forma de teste grila: 100 de intrebari, din care ~60% vor reprezenta intrebarile din materia Dr.Administrativ(anul I si II).
Semestrele din anul terminal sunt cu aprox. 1 luna mai scurte decat cele din restul anilor de studii, astfel incat, la sfarsitul anului de studii sa va ramana o luna de pregatire pt. examenul de licenta. Datele exacte le aveti afisate la avizier.
Veti avea, de asemenea, un curs de 1 semestru care va va pregati pt redactarea lucrarii de diploma.
Daca mai aveti intrebari, va rog, nu ezitati sa ni le adresati pe forum, sau direct, la orele de consultatii la catedra.

Succes!
dianadel
Profesor Moderator
Profesor Moderator

Mesajde VALI » Joi Oct 18, 2007 3:31 pm

Multumesc pentru detalii si promptitudine.
VALI
Baby Student