Iertati-ma ca tot insist cu "plangerile mele " legate de serviciile oferite de Universitatea Nicolae Titulescu. Nu ma refer la nivelul academic care este unul ridicat, nu ma plang nici de profesori , care au tot respectul dar " ma plang " de serviciile auxiliare , cum ar fi : secretariat , registratura , informatii pe site , etc. Este totusi o universitate particulara ptr care platim pretul care ni se cere ( nici mai mult dar nici mai putin) , nu este normal ca nivelul serviciilor sa fie altul decat la univ de la stat ? Este posibil sa ajungi sa te "caciulesti " pe langa o secretara ? Eu refuz sa accept un astfel de tratament . Suntem in anul 2007 repet intr-o universitate particulara.
Voi continua sa atrag atentia pana cand cineva va lua masuri. Sun la secretariat si iti inchid tel in nas sau nu raspund , plus ca astazi sun cu 8 min inainte de orele 16.00 bineintelesca nu mai era nimeni. De unde sa aflu un amarat de program , de exemplu la ce ora incep tutorialele ptr anul i drept ID ? Vz multumesc si sper ca cineva din conducere sa ia totusi o masura.