Pagina 1 din 1

ce se intampla?

MesajScris: Mar Ian 03, 2006 12:54 pm
de monica_s
Oameni buni cand aveti de gand sa actualizati informatiile pentru studentii id?
Oare avem sanse anul acesta sa aflam si noi on line cel putin orarul pentru examene?

Informatii Pentru ID

MesajScris: Mie Ian 25, 2006 11:41 am
de admin
Salutare,


Aplicatia de informatizare la nivel de universitate este 100% functionala (Inclusiv Modulul Student - http://elis.univnt.ro ). Acolo unde lipsesc informatii, inseamna ca secretara dvs. de an a omis sa introduca acele informatii in Modulul Secretariat. Pentru materialele de curs informatiile nu au fost adaugate de responsabilul cu Invatamantul la Distanta pentru ca nu avem materialele in format electronic de la profesorii de curs, dar din semestrul II situatia se va reglementa.

Avand in vedere cele spuse mai sus, va rog sa va adresati Secretarei Sef a Universitatii Nicolae Titulescu, doamna Carmen Raducanu pentru a semnala ce informatii lipsesc din modulul Student pentru a reglementa situatia..


Cu stima,

Ing. Cosmin Olteanu

MesajScris: Mie Ian 25, 2006 12:28 pm
de monica_s
Adica este obligatia mea in calitate de student care plateste pentru niste servicii sa reglementeze cine cum si cand trebuie sa actualizeze informatiile? Pai poate ar trebui sa mai umblati putin si la taxa :)))

Informatii Modul Student

MesajScris: Mie Ian 25, 2006 4:46 pm
de admin
Bineinteles ca nu aveti aceasta obligatie, dar ar fi bine sa ne semnalati ce informatii lipsesc pentru a putea remedia situatia in cel mai scurt timp (adresa la care trebuie sa trimiteti concret datele respective este office@univnt.ro ).

Referitor la taxa: domnul Rector al universitatii noastre este singurul in masura de a acorda reduceri de taxa si de acea, va rugam sa faceti o cerere, adresata domnului Rector, in care sa explicati situatia dvs. concret pentru a putea beneficia de reducerea de taxa dorita :) .

MesajScris: Joi Ian 26, 2006 2:32 pm
de monica_s
Multumesc,

Si totusi, don' profesor daca si la adresa respectiva de mail raspundeti tot dvs. nu se poate sa luati in considerare sesizarea de pe forum????
Sau stam sa ne lovim de formalitati? Hai sa rezolvam problema si apoi sa ne ocupam si cu birocratia. Dupa parerea mea, daca acest site nu furnizeaza celor de la id info necesare, de ce l-ati mai creat? Ca sa discutam discutii? :(

MesajScris: Vin Ian 27, 2006 11:55 pm
de admin
Trebuie sa intelegeti ca aplicatia de informatizare la nivel de universitate este introdusa relativ recent (unele module chiar poate de 3-4 luni).

Prioritare au fost modulele de Secretariat si Taxe (pt. ca procesul didactic sa functioneze in continuare) si apoi modulele pentru Tutori si pentru Studenti. Trebuie sa stiti ca in momemtul de fata se depun eforturi pentru a reglementa situatia zic eu "jenanta" de a nu avea date suficiente in anumite module.

Cum am mai scris si in alte post-uri cel mai bine ar fi ca voi sa trimiteti nemultumirile voastre pe e-mail la office@univnt.ro deoarece forumul este citit destul de rar de persoanele implicate in procesul didactic. Cei care au trimis e-mail-uri stiu ca mesajele lor au ajuns la sefii de departamente pentru rezolvarea favorabila a situatiei fiecaruia.

Unele din mesaje au avut ca subiect tocmai subiectul post-ului si trebuie sa stiti ca, in ultima perioada, au fost cooptate si alte persoane pentru introducere de date in eLis (probabil ca in maxim 1 luna - 1luna si jumatate situatia se va reglementa).

Eu nu ma ocup in nici un caz cu introducerea de date sau operarea acestora si pentru Invatamant la Distanta exista un responsabil (gasiti toate informatiile in www.univnt.ro in stanga la Departament ID).

Sper ca am reusit sa lamuresc cat de putin situatia si eu va astept cu mesaje referitoare la imbunatatirea modulului Student, erori care au aparut si poate au scapat din vedere si poate chiar sugestii asupra sistemului.

Bye..